Opis stanowiska pracy
Firma IFServices Sp. z o.o. oferuje usługi księgowe, kadrowo-płacowe, podatkowe oraz rozwiązania z zakresu doradztwa biznesowego, kontroli wewnętrznej i prowadzenia działalności dla klientów polskich i międzynarodowych.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko
Samodzielna Księgowa/Księgowy
Opis stanowiska:
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów,
- wykonywanie wszystkich czynności związanych z prawidłowym zamknięciem miesiąca oraz roku,
- kalkulacja podatków i rozliczeń miesięcznych i rocznych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT i innych) oraz do instytucji państwowych (NBP, GUS) według obowiązującego prawa,
- udział w przygotowaniu raportów, zestawień finansowych dla potrzeb klientów, audytorów i instytucji zewnętrznych,
- współpraca w innych zadaniach.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe rachunkowość, finanse, ekonomia,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Księgowej/Księgowego, w prowadzeniu pełnych ksiąg rachunkowych,
- umiejętności obsługi programów księgowych (preferowana: CDN Optima)
- obsługa programu MS Office (Excel, Word, Outlook),
- dokładność i sumienność w wykonywaniu zawodu oraz komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. Średnim.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wykształceniem oraz zaangażowaniem,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole.
Poza wynagrodzeniem oferujemy:
- pracę w kameralnym biurze w centrum Warszawy,
- pracę w wymiarze pełnego etatu, możliwość pracy poza standardowymi (9-17) godzinami pracy.
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą opartą na ludziach, którzy poprzez swoje doświadczenie za...
Jesteśmy firmą opartą na ludziach, którzy poprzez swoje doświadczenie zawodowe dzielą się z klientami najlepszymi rozwiązaniami.
Oferujemy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe i doradcze na najwyższym poziomie wspierane przez nowoczesne technologie.
Poprzez sprawne i szybkie doradztwo pomagamy klientom wybierać efektywne rozwiązania i utrwalać dobre praktyki. W razie potrzeby restrukturyzujemy zasoby, przygotowujemy i wdrażamy systemy raportowania, porządkujemy zaległości oraz tworzymy systemy kontroli wewnętrznej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa