Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
sales&marketing assistant
Nr ref.: 38431Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw administracyjnych i wspieranie procesów sprzedaży,
- wsparcie recepcji,
- planowanie i organizacja spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych,
- rejestracja faktur marketingowych, dbanie o nieprzekraczanie zaplanowanych rezerw finansowych,
- organizacja eventów marketingowych,
- organizacja wysyłki wydruków testowych do klientów (wysyłka krajowa i międzynarodowa),
- dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji w firmie (współpraca z działem finansów oraz innymi działami)
- wykształcenie minimum średnie,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub/i marketingu,
- język angielski w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat.B,
- obsługa komputera w stopniu dobrym, dobra znajomość pakietu MS Office
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na od zaraz do 31.12.2016 z możliwością przedłużenia na dalszy okres,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:00,
- praca w międzynarodowej organizacji,
- dodatkowe benefity w postaci karty Multisport oraz opieki medycznej,
- szkolenia przygotowujące do pracy.