Sales Support Manager (trener)
Miejsce pracy: Katowice- cykliczny coaching Kierowników oddziałów w obszarze zarządzania sprzedażą, w tym zarządzania przedstawicielami handlowymi i potencjalnie innymi członkami zespołu;
- bieżący monitoring wyników sprzedażowych każdego z przyporządkowanych oddziałów
- bieżący monitoring aktywności sprzedażowych i ich zgodności ze standardami;
- bieżący monitoring realizacji strategii firmy i polityki handlowej;
- badanie potrzeb szkoleniowych zespołu;
- prowadzenie analiz, raportów, dokumentacji trenerskiej;
- prowadzenie szkoleń/ coachingów z zakresu umiejętności managerskich, zarządzania czasem pracy, motywowania itp.
- inicjowanie i aktywne wspieranie działań zmierzających do ciągłego podnoszenia efektywności sprzedaży.
- doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego lub pokrewnym;
- doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem;
- rozumienie biznesu i działanie zorientowane na osiąganie celów;
- umiejętność motywowania,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie mile widziana;
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych (przede wszystkim na terenie południowej Polski);
- doświadczenie zdobyte w branży technicznej będzie stanowiło dodatkowy atut.
Oferta:
- umowa o pracę;
- praca w dużej, międzynarodowej firmie;
- stabilność zatrudnienia;
- możliwości rozwoju zawodowego: szkolenia, perspektywy awansu.
- wynagrodzenie stałe plus premia;
- narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop;
- prywatna opieka medyczna;
- praca w firmie o profilu technicznym.