Opis stanowiska pracy
Dla międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży międzynarodowej, dostarczając im innowacyjne rozwiązania, szukamy doświadczonego Customer Success Managera.
Sales Suport Manager with EnglishNr referencyjny
CMWEB/11/14
Lokalizacja
Warszawa
Zakres obowiązków
- Koordynowanie i zarządzanie zespołem Account Managerów, Junior Account Managerów oraz Team Leaderów
- Monitorowanie działań podległego zespołu w celu poprawy jego efektywności
- Wspieranie oraz motywowanie zespołu pracującego na sukces klienta, korzystającego z proponowanych rozwiązań z zakresu e-commerce
- Analiza raportów sprzedaży klientów, celem wprowadzenia wymaganych usprawnień
- Monitorowanie potrzeb klientów oraz zgłaszanych problemów celem usprawnienia realizowanych projektów
- Odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta
- Realizacja projektów zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości
- Aktywny udział w kreowaniu strategii rozwoju produktu firmy, poprzez zdawanie feedbacku odnośnie użyteczności aktualnie proponowanych klientom rozwiązań
- Współpraca z działem product managementu
- Monitorowanie rynku i śledzenie trendów w branży e-commerce
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, z dostępem do nowoczesnych technologii
- Współpracę ze specjalistami w swoich dziedzinach
- Udział w innowacyjnych projektach z zakresu e- commerce oraz współpracę z globalnymi partnerami
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawowe plus premie) i atrakcyjny pakiet benefitów
Wymagania
- Doświadczenie na gruncie wsparcia sprzedaży w branży e-commerce (mile widziane również w branży IT, nowych technologii)
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym, wielokulturowym zespołem (minimum 2 lata)
- Nastawienie pro klienckie oraz rozumienie potrzeb klientów
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę w tym języku (minimum poziom C1- praca w międzynarodowym zespole)
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- Proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizatorskie zarówno w zakresie pracy własnej jak i podległych osób
- Nastawienie na realizacje założonych celów
Prezentacja firmy
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p...
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich partnerów w celu szybkiego osiągnięcia wspólnego sukcesu”„Ludzie do których zawsze wrócisz i szczerze ich polecisz gdy poszukujesz rozwiązań HR\\\"
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/03/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce