#

Sales Support Manager (branża e-commerce)

Adore Sp. z o.o.

Warszawa, 03-982, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Dla międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży międzynarodowej, dostarczając im innowacyjne rozwiązania, szukamy doświadczonego Customer Success Managera.

 

Sales Suport Manager with EnglishNr referencyjny

CMWEB/11/14

Lokalizacja

Warszawa

Zakres obowiązków

  • Koordynowanie i zarządzanie zespołem Account Managerów, Junior Account Managerów oraz Team Leaderów
  • Monitorowanie  działań podległego zespołu w celu poprawy jego efektywności
  • Wspieranie oraz motywowanie zespołu pracującego na sukces klienta, korzystającego z proponowanych rozwiązań z zakresu e-commerce
  • Analiza raportów sprzedaży klientów, celem wprowadzenia wymaganych usprawnień
  • Monitorowanie potrzeb klientów oraz zgłaszanych problemów celem usprawnienia realizowanych projektów
  • Odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta
  • Realizacja projektów zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości
  • Aktywny udział w kreowaniu strategii rozwoju produktu firmy, poprzez zdawanie feedbacku odnośnie użyteczności aktualnie proponowanych klientom rozwiązań
  • Współpraca z działem product managementu
  • Monitorowanie rynku i śledzenie trendów w branży e-commerce

 

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, z dostępem do nowoczesnych technologii
  • Współpracę ze specjalistami w swoich dziedzinach
  • Udział w innowacyjnych projektach z zakresu e- commerce  oraz współpracę z globalnymi partnerami
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawowe plus premie) i atrakcyjny pakiet benefitów

Wymagania

  • Doświadczenie na gruncie wsparcia sprzedaży w branży e-commerce (mile widziane również w branży IT, nowych technologii)
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym, wielokulturowym zespołem (minimum 2 lata)
  • Nastawienie pro klienckie oraz rozumienie potrzeb klientów
  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę w tym języku (minimum poziom C1- praca w międzynarodowym zespole)
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • Proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizatorskie zarówno w zakresie pracy własnej jak i podległych osób
  • Nastawienie na realizacje założonych celów

Prezentacja firmy

„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi