W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sales Manager
Miejsce pracy: WarszawaTwoje zadania:
- poszukiwanie nowych produktów do portfolio firmy
- pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży na terenie Polski
- systematyczne planowanie wizyt u klientów i aktywna sprzedaż produktów firmy
- negocjowanie warunków współpracy
- utrzymywania wzorowych kontaktów z partnerami handlowymi
- odpowiedzialność na wynik sprzedaży (w tym również w kanale online)
- reprezentowanie firmy na spotkaniach i eventach
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- raportowanie wyników pracy do Dyrektora ds. sprzedaży i marketingu
Czego oczekujemy:
- doświadczenie w sprzedaży w branży zoologicznej, z produktami dla zwierząt towarzyszących (psy, koty)
- udokumentowane sukcesy sprzedażowe
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania wzorowych relacji biznesowych
- nastawienie na wynik i osiąganie powierzanych celów przy dużej dbałości o relacje
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- min. dobra znajomość języka angielskiego
- dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży
- wykształcenie wyższe (kierunek weterynaryjny lub pokrewny będzie dodatkowym atutem)
- wysoka kultura osobista
Benefity:
- stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie podstawowe uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
- premie od wyników pracy
- niezbędne narzędzia do wykonywania codziennych obowiązków (w tym samochód służbowy, laptop, telefon)
- samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search