Opis stanowiska pracy

 

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej
  • znajomość regionalnego rynku pracodawców – potencjalnych klientów Aterima
  • bardzo dobra znajomość excela oraz łatwość w uczeniu się obsługi nowych programów i systemów
  • umiejętność szukania rozwiązań dla pojawiających się problemów i gotowość do podejmowania decyzji
  • ukierunkowanie na cel i umiejętność brania odpowiedzialności
  • umiejętność kierowania ludźmi i projektami
  • bardzo dobra znajomość ustawy dot. pracy tymczasowej oraz kodeksu pracy
  • prawo jazdy kat. B

 

Obowiązki:

  • poszerzenie zakresu działania firmy w regionie dolnośląskim
  • pozyskanie nowych klientów – Pracodawców Użytkowników
  • zarządzanie kontraktami i relacjami z klientami w całym regionie

 

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze godzinowym
  • wynagrodzenie bazowe + dodatkowe prowizyjne
  • atrakcyjne warunki pracy
  • kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy
  • możliwość zdobycia gruntownego doświadczenia
  • po okresie próbnym - dostęp do pakietu benefitów (sportowy, medyczny, edukacyjny)

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agenc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi