Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sales Manager (international markets) (m/k)
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
- Nadzór nad sprzedażą na rynkach zagranicznych zgodnie z przyjętą wizją firmy, jej celami i planami,
- szkolenie i rozwój dystrybutorów na określonych rynkach zagranicznych,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy,
- rozwój współpracy i utrzymywanie dobrych i długofalowych kontaktów z Klientami firmy i dystrybutorami,
- monitorowanie i analiza podległych rynków zagranicznych, analiza konkurencji,
- przygotowywanie strategii i planów dotyczących rozwoju sprzedaży na podległych rynkach,
- współtworzenie polityki sprzedaży, polityki cenowej oraz planów marketingowych dla produktów brandowych firmy,
- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją umów handlowych z dystrybutorami,
- kształtowanie na podległych rynkach pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne, handlowe itp.),
- min. dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG poparte konkretnymi i udokumentowanymi sukcesami na obsługiwanych rynkach,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji handlowych na rynkach zagranicznych,
- umiejętność efektywnego rozwijania współpracy z klientami i sieciami dystrybucyjnymi,
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel (biegłość w tworzeniu raportów, analiz w arkuszach kalkulacyjnych) i Power Point,
- umiejętność analizy danych rynkowych i wyciągania wniosków,
- min. biegła znajomość języka angielskiego na poziomie nie niższym niż C1 (niezbędna do kontaktu z klientami i dystrybutorami zagranicznym) znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem),
- silna motywacja do działania i do osiągania wyznaczonych celów,
- umiejętność zarządzania czasem i bardzo dobra organizacja pracy,
miejsce zamieszkania preferowane Kraków lub okolice, lub gotowość do pełnej relokacji do województwa małopolskiego, - znajomość SAP jako dodatkowy atut.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w jednym z najbardziej stabilnych przedsiębiorstw w Małopolsce,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (m.in. samochód służbowy, laptop, telefon),
- możliwe dodatkowe bonusy po okresie wdrożenia (t.j. premie indywidualne, premie roczne),
- miłą atmosferę w miejscu pracy z świetnie zgranym zespołem,
- dużą samodzielność w działaniu,
- możliwość poszerzania swoich kompetencji zawodowych, zdobywania doświadczenia zawodowego i możliwość realizacji własnych inicjatyw/pomysłów,
- elastyczne godziny pracy, możliwy start pracy dostosowane do preferencji pracownika,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- „Work-life balance (stabilna i spokojna praca, bez nadgodzin od pn-pt).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.