#

Sales Manager (international markets) (m/k)

Trenkwalder

Kraków, małopolskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Sales Manager (international markets) (m/k)

Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
  • Nadzór nad sprzedażą na rynkach zagranicznych zgodnie z przyjętą wizją firmy, jej celami i planami,
  • szkolenie i rozwój dystrybutorów  na określonych rynkach zagranicznych,
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy,
  • rozwój współpracy i utrzymywanie dobrych i długofalowych kontaktów z Klientami firmy i dystrybutorami,
  • monitorowanie i analiza podległych rynków zagranicznych, analiza konkurencji,
  • przygotowywanie strategii i planów dotyczących rozwoju sprzedaży na podległych rynkach,
  • współtworzenie polityki sprzedaży, polityki cenowej oraz planów marketingowych dla produktów brandowych firmy,
  • nadzór nad prawidłową i terminową realizacją umów handlowych z dystrybutorami,
  • kształtowanie na podległych rynkach pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne, handlowe itp.),
  • min. dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG poparte konkretnymi i udokumentowanymi sukcesami na obsługiwanych rynkach,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji handlowych na rynkach zagranicznych,
  • umiejętność efektywnego rozwijania współpracy z klientami i sieciami dystrybucyjnymi,
  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel (biegłość w tworzeniu raportów, analiz w arkuszach kalkulacyjnych) i Power Point,
  • umiejętność analizy danych rynkowych i wyciągania wniosków,
  • min. biegła znajomość języka angielskiego na poziomie nie niższym niż C1 (niezbędna do kontaktu z klientami i dystrybutorami zagranicznym) znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem),
  • silna motywacja do działania i do osiągania wyznaczonych celów,
  • umiejętność zarządzania czasem i bardzo dobra organizacja pracy,
    miejsce zamieszkania preferowane Kraków lub okolice, lub gotowość do pełnej relokacji do województwa małopolskiego,
  • znajomość SAP jako dodatkowy atut.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w jednym z najbardziej stabilnych przedsiębiorstw w Małopolsce,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (m.in. samochód służbowy, laptop, telefon),
  • możliwe dodatkowe bonusy po okresie wdrożenia (t.j. premie indywidualne, premie roczne),
  • miłą atmosferę w miejscu pracy z świetnie zgranym zespołem,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji zawodowych, zdobywania doświadczenia zawodowego i możliwość realizacji własnych inicjatyw/pomysłów,
  • elastyczne godziny pracy, możliwy start pracy dostosowane do preferencji pracownika,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • „Work-life balance (stabilna i spokojna praca, bez nadgodzin od pn-pt).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi