Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sales Assistant (m/k) (znajomość j. niemieckiego)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- przygotowywanie ofert handlowych i raportów sprzedaży,
- wsparcie menadżera sprzedaży w realizowaniu bieżących zadań,
- doradztwo i dobór rozwiązań dla potencjalnych klientów,
- follow-up do aktualnych klientów firmy, umawianie spotkań handlowych, badanie potrzeb,
- monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych,
- przeprowadzanie wielu biznesowych rozmów telefonicznych i spędzanie większości czasu pracy komunikując się z klientami przez telefon,
- budowanie relacji z klientami opartych o partnerską współpracę,
- dbałość o realizację założonych celów.
Wymagania:
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów,
- język polski jako ojczysty, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 oraz języka angielskiego na poziomie min. B1 (umiejętności potwierdzone certyfikatem),
- gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych 1-2 razy w miesiącu,
- bardzo dobra znajomość programu Excel,
- wysoka kultura osobista,
- mile doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej,
- zdyscyplinowanie i umiejętność efektywnej organizacji własnego czasu,
- osobista pasja dla nowych technologii i rozwiązań IT.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę na czas określony (min. rok),
- podstawowe narzędzia pracy (laptop, telefon),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dodatkowe benefity (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.