RTR Accountant with Polish and EnglishMiejsce pracy: Budapeszt
Zadania:
- Wykonywanie procesów księgowych w zakresie danego kraju i/lub regionu, takich jak zamknięcie miesiąca, uzgodnienia, księgowanie środków trwałych,
- Budowanie głębokiej wiedzy biznesowej dla krajów objętych zakresem, aby ułatwić podejmowanie odpowiednich decyzji,
- Zarządzanie aktualizacjami i utrzymywanie harmonogramów zamknięcia okresu i roku dla krajów objętych zakresem obowiązków,
- Dokonywanie okresowego przeglądu i uzgadniania bilansu i rachunków bankowych, tworząc odpowiednie dokumenty robocze i inną dokumentację uzupełniającą,
- Dostarczanie procesów w zakresie uzgodnionych wymagań KPI i wspieranie zarządzania wydajnością,
- Wspieranie programu ciągłego doskonalenia poprzez dostarczanie udokumentowanych sugestii dotyczących poprawy jakości i wydajności procesów,
- Regularne informowanie przełożonego o zakończeniu procesu i wszelkich eskalacjach.
Wymagania:
- 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości,
- Znajomość wymogów zgodności finansowej i sprawozdawczości w odniesieniu do standardów rachunkowości (MSSF),
- Otwartość na relokację do Budapesztu,
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
- Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność uczenia się.
Oferujemy:
- Kafeterię w wysokości 500.000 HUF/rok,
- Stabilność, rozwój kariery i cały szereg certyfikowanych szkoleń,
- Przyjazny zespół i przyjemne środowisko pracy,
- Wsparcie w procesie relokacji - pokrycie kosztów biletów lotniczych wraz z przewozem bagażu, zapewnienie mieszkania na pierwsze 2 miesiące w Budapeszcie, bonus relokacyjny w wysokości miesięcznego wynagrodzenia, oraz dedykowana osoba zapewniająca wsparcie i widzę w kontekście zasad bankowych/podatkowych,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym - 2 dni pracy z biura i 3 dni HO,
- Dodatkowe benefity takie jak ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.