Opis stanowiska pracy

Twoimi zadaniem będzie analiza sprzedaży w hotelach, doradztwo strategi sprzedażowych dla hoteli oraz konfiguracja ekstranetów. Codziennie współpracować będziesz z działami sprzedaży i rezerwacji największych hoteli w Polsce!

 

Poszukiwane kompetencje:

  • Min 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w hotelarstwie
  • Wykształcenie wyższe
  • Analityczny umysł i dobra organizacja pracy
  • Znajomość narzędzi revenue management
  • Znajomość specyfiki rynku polskiego w branży hotelarskiej

 

Zakres obowiązków:

  • Analiza oraz optymalizacja sprzedaży w hotelach poprzez narządzia PROFITROOM
  • Doradztwo m.in. w zakresie: strategii cenowych, doboru kanałów i narzędzi sprzedaży,
  • Konfiguracji cenników oraz pakietów pobytowych
  • Pomoc techniczna przy wprowadzaniu zmian w systemach
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, rezerwacji w hotelach

 

Oferujemy:

  • Stałe zatrudnienie w ustabilizowanej, lecz silnie rozwiającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dogodny dojazd – nasze biuro znajduje się w centrum miasta
  • Dopłaty do karty Multi Sport
  • Kurs języka angielskiego
  • Przyjazną atmosferę w młodym zespole
  • Liczne spotkania firmowe, imprezy integracyjne

Prezentacja firmy

Profitroom - jesteśmy jedną z największych agencji interaktywnych i soft... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi