Opis stanowiska pracy

• Records incoming reservations accurately; identifies and records groups
• Informs other departments of VIP arrivals
• Identifies and records special billing instructions; approves credit payments
in co-operation with the Financial Controller
• Files all reservations in a systematic order for easy referral
• Achieves maximum occupancy and average rate
• Uses up-selling techniques to obtain maximum revenue
• Handles all special requests appropriately and on time
• Deals with incoming correspondence, faxes, emails and reservation
messages in a timely and accurate manner

Wymagania

• Experience in working with a phone (acceping, processing phone calls)
• Previous experience in a similar position min. 1 year in hotel's reservation
department
• Highly motivated and enthusiastic individual
• Excellent communication skills are essential (including English)
• Focus on exceeding customer expectations

Prezentacja firmy

Firma Hotels Global Investment Group Sp. z o.o. - operator czterogwiazd... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/11/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta, Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi