Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Do tej pory powstały oddziały w 6 miastach: Świdnicy, Legnicy, Wrocławiu, Poznaniu, Strzelcach Opolskich oraz w Przemyślu. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii.
Obecnie poszukujemy do swojego oddziału pracowników na stanowisko:
Rekrutera/ Koordynatora Klienta - oddział Poznań
Rekrutera /Koordynatora Klienta - oddział Świdnica
Opis Stanowiska:
- Rekrutacja i selekcja pracowników, przeprowadzanie testów i rozmów z kandydatami,
- informowanie kandydatów o poszczególnych etapach procesu rekrutacyjnego,
- prezentacja Firmy na targach i innych spotkaniach,
- rozwijanie wiedzy o metodach i sposobie rekrutacji,
- poszerzanie bazy kandydatów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane ZZL, psychologia,
- znajomość zagadnień z zakresu selekcji i rekrutacji pracowników,
- znajomość obsługi komputera,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
Oferujemy:
- pracę w zespole profesjonalistów,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, auto służbowe)
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego POLLUX to dynamicznie rozw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.