#

Regionalny Manager Sprzedaży

Agencja Headhunters

Oświęcim, śląskie

Opis stanowiska pracy

Headhunters Agencja Pracy to polska firma świadcząca usługi w zakresie konsultingu personalnego na rynku krajowym i zagranicznym. Trzon działalności Oddziału w Katowicach to procesy rekrutacyjno - selekcyjne głównie w oparciu o metodę direct oraz executive search na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Headhunters figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 10079.

Zakres obowiązków:

- aktywne i samodzielne wyszukiwanie zleceń,
- opracowywanie ofert handlowych,
- prezentacje ofert i negocjacje handlowe,
- realizacja planów sprzedażowych,
- tworzenie bazy podwykonawców.

Wymagania:

- min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży obiektów o konstrukcjach stalowych,
- wykształcenie wyższe budowlane lub techniczne,
- bardzo dobra znajomość rynku i branży budowlanej ,
- umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność

Oferujemy:

- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwości rozwoju zawodowego.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Prezentacja firmy

Agencja Pracy Headhunters to cztery oddziały zlokalizowane w Szczecinie,... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/06/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Premie, dodatki:
premie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi