Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Regionalny Koordynator Projektów Outsourcingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Wśród Twoich głównych zadań znajdzie się:
- Sprzedaż usług outsourcingowych i zarządzanie pozyskanymi projektami w regionie (mazowieckie, pomorskie),
- Współpraca z lokalnymi biurami pod kątem realizacji obsługi aktualnych Klientów,
- Nadzór i weryfikacja rozliczeń realizowanych usług u podległych Klientów,
- Negocjowanie i podpisywanie umów z Klientami,
- Optymalizacja działań dotycząca bieżącej współpracy z Klientami.
Profil Kandydata:
- Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B i obsłudze Klienta B2B,
- Doświadczenie w branży HR lub Outsourcingu mile widziane,
- Biznesowa znajomość wyznaczonego regionu
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość zasad budżetowania oraz pracy w oparciu o KPI,
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientem biznesowym,
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- Prawo jazdy kat.B i gotowość do podróży służbowych (głównie delegacje 1-dniowe),
- Znajomość Pakietu MS Office,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy Ci:
- Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej, międzynarodowej i prestiżowej firmie,
- Samodzielne stanowisko i ambitne zadania,
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy),
- Elastyczny czas pracy.
Numer referencyjny: HQ/2018/05/RKPO
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.