Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
- działania związane z wdrożeniem nowego produktu spożywczego na rynku w kanale tradycyjnym/nowoczesnym
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami na powierzonym terenie,
- Rozwój sieci sprzedaży we wszystkich kanałach,
- Odpowiedzialność za wdrażanie produktów i rozwój dystrybucji,
- Odpowiedzialność za negocjacje warunków z klientami,
- Inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji,
- Zarządzanie polityką dystrybucji w regionie,
- Monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji,
- Planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu,
- Uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży,
- Analiza działania konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży,
- Opracowywanie raportów i analiz sprzedaży,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Odbyte szkolenia handlowe,
- Odbyte szkolenia z zakresu negocjacji, zarządzania Klientem,
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość rynku - kanały: nowoczesny i tradycyjny,
- mile widziane kontakty z osobami decyzyjnymi w kanałach nowoczesnym/tradycyjnym,
- Wysoki poziom realizacji planów sprzedaży w dotychczasowych miejscach pracy,
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetami sprzedaży,
- Doświadczenia w zakresie wdrażania działań marketingowych w regionie,
- Umiejętność prezentacji produktów i firmy,
- Umiejętność opracowania i analizowania raportów sprzedaży,
- Praktyczna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- Biegła obsługa komputera w środowisku WINDOWS: Word, Excel oraz doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, CRM,
- Otwartość na zmiany,
- Inicjatywa i kreatywność w proponowaniu oraz wdrażaniu zmian w celu optymalizacji pracy działu, firmy,
- Podejście zadaniowe do realizowanych obowiązków,
- Dyspozycyjność,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie oparte na umowie o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Niezbędne narzędzia pracy(telefon, laptop, samochód służbowy)
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycie cennego doświadczenia w procesie wdrożenia nowego produktu na rynku,
Numer referencyjny: RKS/07/2017/GDA
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.