#

Regionalny Kierownik Sprzedaży

NEONET S.A.

Bełchatów, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zapewnienie efektywnego funkcjonowania sklepów poprzez osiąganie oczekiwanych wskaźników sprzedaży
  • optymalizację kosztów w przypisanym regionie zgodnie z założonymi przez Firmę celami
  • profesjonalne zarządzanie podległym zespołem (Kierownikami Sklepów i Sprzedawcami), a w ramach tego za: rekrutację, ocenę pracowniczą, szkolenia i rozwój oraz motywowanie
  • analizę wskaźników sprzedaży oraz raportowanie do przełożonych
  • dbałość o wysoki poziom standardów obsługi Klienta
  • dbałość o zgodny z obowiązującymi standardami wizerunek sklepów
  • wsparcie w otwarciach nowych salonów w podległym regionie

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia popartego sukcesami w zarządzaniu sprzedażą
  • wysokiego poziomu kompetencji w zarządzaniu zespołem
  • zorientowania na osiąganie celów biznesowych
  • wysokiej motywacji osiągnięć i sukcesów
  • proaktywności oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów
  • prawa jazdy kat. B
  • doświadczenie w otwieraniu nowych placówek będzie dodatkowym atutem

 

Kandydatom oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
  • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie
  • umowę o pracę
  • pakiet dodatkowych benefitów
  • atrakcyjny system wynagradzania, uzależniony od osiąganych wyników
  • niezbędne narzędzia pracy

Prezentacja firmy

Firma handlowa

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi