Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
zapewnienie efektywnego funkcjonowania sklepów poprzez osiąganie oczekiwanych wskaźników sprzedaży
optymalizację kosztów w przypisanym regionie zgodnie z założonymi przez Firmę celami
profesjonalne zarządzanie podległym zespołem (Kierownikami Sklepów i Sprzedawcami), a w ramach tego za: rekrutację, ocenę pracowniczą, szkolenia i rozwój oraz motywowanie
analizę wskaźników sprzedaży oraz raportowanie do przełożonych
dbałość o wysoki poziom standardów obsługi Klienta
dbałość o zgodny z obowiązującymi standardami wizerunek sklepów
wsparcie w otwarciach nowych salonów w podległym regionie
Od Kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego
doświadczenia popartego sukcesami w zarządzaniu sprzedażą
wysokiego poziomu kompetencji w zarządzaniu zespołem
zorientowania na osiąganie celów biznesowych
wysokiej motywacji osiągnięć i sukcesów
proaktywności oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów
prawa jazdy kat. B
doświadczenie w otwieraniu nowych placówek będzie dodatkowym atutem
Kandydatom oferujemy:
pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie
umowę o pracę
pakiet dodatkowych benefitów
atrakcyjny system wynagradzania, uzależniony od osiąganych wyników
niezbędne narzędzia pracy
Prezentacja firmy
Firma handlowa
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
26/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?