Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Regional Facility Manager CEE
Naszym Klientem jest międzynarodowa działająca w branży nieruchomości komercyjnych lokalizująca swoje inwestycje na terenie Europy. Występuje zarówno w roli inwestora jak i dewelopera zajmując się realizacją, zarządzaniem oraz rozwojem zakupionych nieruchomości. W swoim portfelu posiada blisko kilkadziesiąt obiektów.
Ekspansja inwestycyjna w Regionie Europy Centralnej i Wschodniej stymuluje dalszy rozwój kadr firmy i w związku z tym nasz Klient poszukuje osoby na stanowisko
Zatrudniona osoba na tym stanowisku będzie podlegać bezpośrednio pod Dyrektora Pionu Facility Managment i będzie zarządzać kilkuosobowym zespołem pracowników. Odpowiadać będzie za koszty operacyjne centrów handlowych w czterech krajach poprzez ciągłą optymalizację struktur kosztowych jak również identyfikację i wprowadzanie oszczędności oraz wzrostu efektywności. Jako ekspert będzie prowadzić negocjacje i podejmować decyzje odnośnie umów ramowych, a także zakupów energii i innych mediów oraz rozmaitych usług, dokonywanych centralnie dla poszczególnych krajów. Rolą Regional Facility Managera na region CEE będzie również zapewnienie technicznej sprawności systemów, instalacji i urządzeń jak również utrzymanie długookresowej wartości centrów handlowych.
Nasz Klient oferuje
- Formę zatrudnienia preferowaną przez pracownika
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową
- Pracę pełną wyzwań w elastycznym wymiarze czasu pracy
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość pracy w Warszawie lub Pradze
Szukamy Kandydatów, którzy posiadają
- Minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z facility management w sektorze wielkopowierzchniowych nieruchomości handlowych, preferowane w międzynarodowych strukturach / praca za granicą
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Wiedza z zakresu eksploatacji technicznej budynków
- Bogate doświadczenie w analizie kosztów i szukaniu możliwych optymalizacji – opracowywanie i realizacja programów oszczędnościowych
- Znajomość Prawa Budowlanego, Prawa Energetycznego oraz Ustawy Ochrony Środowiska będzie dodatkowym atutem
- Gotowość do podróży służbowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innego europejskiego języka
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem