#

Regional Digital Marketing Specialist

Michael Page

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Regional Digital Marketing Specialist

Warszawa Michael Page Na czas nieokreślony

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy doświadczonej, proaktywnej osoby na stanowisko Regional Digital Marketing Specialist. Lokalizacja: Warszawa.

Informacje o kliencie

Nasz Klient to międzynarodowa firma motoryzacyjna, jedna z najbardziej rozpoznawalnych globalnie organizacji w branży. Obecnie, do swoich regionalnych struktur marketingowych, nasz Klient poszukuje osoby na stanowisko Regional Digital Marketing Specialist. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie różnorodnych, złożonych projektów digitalowych w regionie oraz wsparcie marek w zakresie komunikacji w internecie.

Opis stanowiska

  • wsparcie marek w zakresie tworzenia i implementacji strategii i planów marketingowych (regionalnych i lokalnych), uwzględniających wszystkie kanały digital
  • planowanie i egzekucja kampanii wizerunkowych i efektywnościowych w oparciu o ustalone KPI, we współpracy z domem mediowym, agencjami, blogerami
  • analiza ruchu na stronie i danych mediowych z kampanii internetowych oraz budowanie rekomendacji na tej podstawie
  • zapewnianie spójności komunikacji w internecie z komunikacją offline na podległych rynkach
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem, rozwojem i optymalizacją serwisów internetowych firmy
  • nadzór nad tworzeniem contentu, dbanie o aktualność i najwyższą jakość treści i materiałów na stronach, zgodnie ze standardami firmy
  • wyszukiwanie, wdrażanie i rozwój narzędzi digitalowych (bazy danych, marketing automation, newslettery, narzędzia analityczne) we współpracy z regionem i partnerami zewnętrznymi
  • proaktywne poszukiwanie i proponowanie nowych inicjatyw digitalowych zgodnie z aktualnymi trendami

Profil kandydata

  • wyższe wykształcenie (preferowane kierunki - Marketing, Marketing Internetowy)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w digitalu zdobywane w międzynarodowej organizacji, agencji digital lub domu mediowanym
  • doświadczenie we współpracy z agencjami i partnerami zewnętrznymi
  • umiejętność planowania, realizacji i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych, zarówno wizerunkowo-zasięgowych, jak i efektywnościowych, we współpracy z domem mediowym
  • doświadczenie w analityce internetowej, optymalizacji serwisów internetowych i treści pod kątem SEO i planowaniu działań content marketingowych
  • znajomość narzędzi Google Analytics, Google AdWords, narzędzi social media, umiejętność zarządzania projektami
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo, na okres 1,5 roku
  • pracę w międzynarodowym, otwartym i przyjaznym środowisku o wysokiej kulturze organizacji
  • możliwości rozwoju i udziału w projektach międzynarodowych, obejmujących swoim zasięgiem kilka krajów
  • wpływ na rozwój obszaru marketingu online w organizacji, możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów dodatkowych
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Poleć ofertę znajomemu

Page Personnel jest jedną z wiodących agencji doradztwa personalnego, prowadzącą projekty rekrutacyjne od poziomu entry level/graduates do poziomu starszych specjalistów i ekspertów.

Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.

Dowiedz się więcej o Page Personnel

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi