Regional Digital Marketing Specialist
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy doświadczonej, proaktywnej osoby na stanowisko Regional Digital Marketing Specialist. Lokalizacja: Warszawa.
Informacje o kliencie
Nasz Klient to międzynarodowa firma motoryzacyjna, jedna z najbardziej rozpoznawalnych globalnie organizacji w branży. Obecnie, do swoich regionalnych struktur marketingowych, nasz Klient poszukuje osoby na stanowisko Regional Digital Marketing Specialist. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie różnorodnych, złożonych projektów digitalowych w regionie oraz wsparcie marek w zakresie komunikacji w internecie.
Opis stanowiska
- wsparcie marek w zakresie tworzenia i implementacji strategii i planów marketingowych (regionalnych i lokalnych), uwzględniających wszystkie kanały digital
- planowanie i egzekucja kampanii wizerunkowych i efektywnościowych w oparciu o ustalone KPI, we współpracy z domem mediowym, agencjami, blogerami
- analiza ruchu na stronie i danych mediowych z kampanii internetowych oraz budowanie rekomendacji na tej podstawie
- zapewnianie spójności komunikacji w internecie z komunikacją offline na podległych rynkach
- nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem, rozwojem i optymalizacją serwisów internetowych firmy
- nadzór nad tworzeniem contentu, dbanie o aktualność i najwyższą jakość treści i materiałów na stronach, zgodnie ze standardami firmy
- wyszukiwanie, wdrażanie i rozwój narzędzi digitalowych (bazy danych, marketing automation, newslettery, narzędzia analityczne) we współpracy z regionem i partnerami zewnętrznymi
- proaktywne poszukiwanie i proponowanie nowych inicjatyw digitalowych zgodnie z aktualnymi trendami
Profil kandydata
- wyższe wykształcenie (preferowane kierunki - Marketing, Marketing Internetowy)
- minimum 3-letnie doświadczenie w digitalu zdobywane w międzynarodowej organizacji, agencji digital lub domu mediowanym
- doświadczenie we współpracy z agencjami i partnerami zewnętrznymi
- umiejętność planowania, realizacji i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych, zarówno wizerunkowo-zasięgowych, jak i efektywnościowych, we współpracy z domem mediowym
- doświadczenie w analityce internetowej, optymalizacji serwisów internetowych i treści pod kątem SEO i planowaniu działań content marketingowych
- znajomość narzędzi Google Analytics, Google AdWords, narzędzi social media, umiejętność zarządzania projektami
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo, na okres 1,5 roku
- pracę w międzynarodowym, otwartym i przyjaznym środowisku o wysokiej kulturze organizacji
- możliwości rozwoju i udziału w projektach międzynarodowych, obejmujących swoim zasięgiem kilka krajów
- wpływ na rozwój obszaru marketingu online w organizacji, możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów dodatkowych
Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.
Dowiedz się więcej o Page Personnel