Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej GórzeLubuski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referentWojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
ul. Siemiradzkiego 19
65-231 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw związanych z monitoringiem komponentów środowiska, w celu realizacji zadań Państwowego Monitoringu Środowiska.
- Opracowywanie informacji dotyczących stanu środowiska, w celu rozpowszechnienia informacji o stanie środowiska.
- Udział w badaniach terenowych związanych z monitoringiem środowiska, w celu realizacji zadań Państwowego Monitoringu Środowiska.
- Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, w celu pomocy przy wydawaniu decyzji, mających związek ze środowiskiem i wykorzystaniem zasobów naturalnych.
- Obsługa i wypełnianie baz danych związanych z realizacją monitoringu środowiska.
Warunki pracyBudynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach, brak windy
- praca w terenie,
- wysiłek fizyczny,
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP WIOŚ w zakładce praca).
Oferty otrzymane po terminie oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Metodyki i techniki stosowane w naborze:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy.
- rozmowa rekrutacyjna
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefony 68 45 48 462
proponowane wynagrodzenie zasadnicze - 2000 zł brutto
proponowany termin zatrudnienia - kwiecień - maj 2017
Dokumenty aplikacyjne kandydatek/kandydatów uczestniczących w procesie rekrutacji, nie wyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągi 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne kandydatek/kandydatów wymienionych w protokole naboru, ale nie zatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Prawo jazdy kat. B
- Biegłość posługiwania się komputerem, znajomość pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- uprawnienia stermotorzysty,
- umiejętność posługiwania się programem Corel Draw,
- umiejętność przetwarzania informacji w systemie GIS,
- umiejętność aktalizacji stron internetowych,
- umiejetność pracy w zespole,
- umiejętność pływania,
- język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kserokopia prawa jazdy kat "B"
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzających uprawienia stermotorzystyoświadczenie o umiejetności pływania lub kserokopia dokumentu potwierdzająca umiejętność pływania,Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu