Opis stanowiska pracy


Izba Skarbowa w Olsztynie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Urząd Skarbowy w Szczytnie
ul. Warszawska 5
12-100 Szczytno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie czynności sprawdzających w sprawach podatków od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych.
  • Wprowadzania do aplikacji informatycznych SSP i SZD, CZM, e-ORUS (moduł czynności sprawdzające) oraz Biblioteka Akt, danych dotyczących czynności majątkowych związanych z opodatkowaniem podatkami majątkowymi.
  • Obsługiwanie wniosków o wydanie zaświadczeń w sprawie podatków majątkowych i wydawania zaświadczeń o treści żądanej przez wnioskodawcę lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
  • Sporządzanie zawiadomień o naruszeniu prawa podatkowego przy wykorzystaniu aplikacji EWIDENCJE (moduł CZYNY ZABRONIONE).
  • Udzielanie klientom w kontaktach bezpośrednich i telefonicznie wyjaśnień i informacji.


Warunki pracy

praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
praca wymagająca współpracy w zespole i komunikowania z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymaga szybkości i dokładności w wykonywaniu zadań,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów),
stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku,
bariery architektoniczne: w budynku brak wind, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze budynku, winda dla osób niepełnosprawnych umożliwiająca dostanie się do budynku (na parter),
budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.

Życiorys i list motywacyjny powinny zawierać własnoręczny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254238

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej, ustaw i aktów wykonawczych z zakresu podatków majątkowych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w obsłudze programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi