Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
ul. Połczyńska 68
75-816 Koszalin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji zwykłej i elektronicznej wpływającej do IW Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, wysyłanie korespondencji wychodzącej z IW Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie, łącznie z przekazywaniem na pocztę i rozliczaniem kosztów pocztowych
  • Obsługa gości i interesantów.
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, wizyt oraz kontroli Powiatowego Lekarza Weterynarii.
  • Nadzór nad terminową realizacją spraw , postępowań administracyjnych oraz wysyłką pism, zestawień przez zespoły wchodzące w skład IW Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie.
  • Gospodarowanie taborem samochodowym w zakresie ewidencji, eksploatacji, konserwacji, napraw bieżących i kapitalnych.
  • Prowadzenie rejestrów: zawartych z pracownikami umów na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych, spraw zgłoszonych do organów ścigania, kontroli.
  • Wystawianie druków polecenia wyjazdu służbowego (delegacji służbowych) pracowników Inspektoratu oraz prowadzenie stosownego rejestru.
  • Realizacja zadań wynikających z programu Rady Ministrów w sprawie Praktyk studenckich w administracji rządowej.
  • Prowadzenie rejestrów pieczęci, upoważnień, odznak weterynaryjnych, umów, decyzji administracyjnych, osób wyznaczonych, skarg i wniosków, podmiotów nadzorowanych i zatwierdzonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
  • Dokonywanie zamówień stempli i pieczątek imiennych używanych w IW Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Koszalinie oraz uczestniczy w pracach komisji dokonującej ich likwidacji.
  • Prowadzenie Spisów spraw oraz odpowiadające tym spisom teczki aktowe dla spraw z zakresu obowiązków.
  • Kontrolowanie stanu zużycia sprzętu biurowego i urządzeń służących automatyzacji prac biurowych oraz zleca niezbędne naprawy tych urządzeń.
  • Konsolidacja oraz ujednolicanie rocznych planów pracy i harmonogramów czynności kontrolnych i urzędowych poszczególnych zespołów IW Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu.
Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Kontakt z klientem zewnętrznym.
Praca pod presją czasu.
Wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe, elektryczne urządzenia biurowe .
Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu.
Brak jest odpowiednio dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych.
Brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
tel. (94) 342 37 25

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie administracyjne lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi