Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Izba Administracji Skarbowej
ul Damrota 25
40-022 Katowice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących.
  • Wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego.
  • Prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach wierzycielskich.
  • Obsługa aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowania zadań oraz ewidencjonowanie dokumentów źródłowych w systemach informatycznych.
  • Dokonywanie wpisów zastawów skarbowych oraz występowanie z wnioskami o wpis hipoteki.


Warunki pracy

• praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego,
• obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
• użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, niszczarka dokumentów),
• czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej,
• permanentny kontakt z klientem zewnętrznym,
• zagrożenie korupcją,
• działanie pod presją czasu,
• bariery architektoniczne: brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, natomiast
budynek wyposażony jest w windę, której szerokość zapewnia wjazd wózka inwalidzkiego,
• budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnoprawnych ruchowo tylko na parterze budynku - w sali obsługi podatnika,
• długotrwała praca przy komputerze i monitorze ekranowym (narażenie na zwiększone promieniowanie elektromagnetyczne, przeciążenia układu mięśniowo-szkieletowego)


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony – na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Postępowanie rekrutacyjne składać się będzie z dwóch części: pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
Oferty niespełniające wymagań formalnych albo przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3016,88 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32-3597252


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań: Ustawa Ordynacja podatkowa,
  • Umiejętność logicznego formułowania myśli,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi