Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2168


Obowiązki:

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencyjnej pracowników, dokumentacji rozliczeniowej, organizacja i realizacja umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień na potrzeby pracodawcy i innych instytucji, obsługa funkcjonującego systemu infromatycznego KS-ZZL, koordynowanie, kontrolwanie czynności związanych z zawieraniem umów również z podmiotami współpracującymi, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tworzenie procedur kadrowych i szkoleniowych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej pracowników w tym opracowywanie planów szkoleń i ich rozliczanie, nadzór nad ich realizacją, sporządzanie analiz, zestawień, prowadzenie okresowych ocen pracowników, sporządzanie dokumentacji dla instytucji zewnętrznych np. ZUS, GUS, US, PFRON, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadań
Wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia w zależności od posiadanych kwalifikacji



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa programu: Pakiet MS OFFICE

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z dziedziny nauk prawnych, ekonomicznych, administracyjnych lub nauk o zarządzaniu, znajomość przepisów: ustawa kodeks pracy, ustawy o działalności leczniczej, ustawy prawo cywilne, znajomość obsługi komputera, programów MS Office, samokształcenie, odpowiedzialność w realizacji działań, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie Wymagania dodatkowe: szkolenia/studia podyplomowe w zakresie prawa pracy, znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatwyność, umiejętność rozwiązywania problemów.


Miejsce pracy: Jana Amosa Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Kontakt osobisty i telefoniczny w godz. 7.25-15.00 Kontakt mailowy pod adresem mokupska@szpitalmiejski.elblag.pl Dokumenty wymagane: życiorys (CV) i list motywacyjny (podpisane własnoręcznie), o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm),kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy, dodatkowo opis stanowiska, zakres czynności, oświadczenia - załączniki nr 1 i 2. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres: Szpital Miejski św. Jana Pawła II ul. Jana Amosa Komeńskiego 35, Elbląg lub składać osobiście w sekretariacie Szpitala Miejskiego ul. Jana Amosa Komeńskiego 35 w terminie do 19 sierpnia 2019 r. do godziny 10:00 w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją "Nabór na stanowisko referent/specjalista Dziale Kadr w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu". Decyduje data wpływu dokumentów do Szpitala. Ważne informacje: 1) dokumenty, które wpłyną do Szpitala Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, 2) tylko kandydaci spełniający wszystkie wymagania niezbędne będą zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. Informacja zostanie przekazana telefonicznie. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane, 3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Szpitala przy ul. Jana Amosa Komeńskiego 35 oraz opublikowana na stronie internetowej Szpitala, 4) po upływie 1 miesiąca od ogłoszenia wyniku naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi