Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bolesławcu

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny

Wojskowa Komenda Uzupełnień
AL.Wojska Polskiego 54
59-700 Bolesławiec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników oraz całokształt prac związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników,
  • Prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych,
  • Sporządzanie umów cywilno-prawnych,
  • Bieżąca współpraca z pionem Głównego Księgowego, z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, inspektorem BHP, powiatowymi urzędami pracy,
  • Opracowywanie opinii, udzielanie pomocy prawnej wynikającej z bieżącej działalności instytucji, udzielanie informacji i wyjaśnień w świetle obowiązujących przepisów prawa,
  • Informowanie Komendanta i innych osób funkcyjnych WKU o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie ich działalności oraz stwierdzonych naruszeniach prawa, a także przedstawianie wniosków w celu usunięcia nieprawidłowości,
  • Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień oraz pomoc prawna przy przygotowywaniu dokumentacji podlegającej przekazaniu organowi II instancji w związku ze złożeniem odwołania lub zażalenia.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa interesantów. Stanowisko związane z obsługą komputera w wymiarze ponad 4 godzin dziennie. Budynek zasadniczo przystosowany do pracy i obsługi osób niepełnosprawnych (praca na 2 piętrze, brak windy).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa na czas określony-zastępstwo.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że:
- załączone oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
- oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie i/lub nie spełniające wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane,
- w ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu,
- dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą z dopiskiem
" oferta pracy na stanowisko referenta prawno-administracyjnego",
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach naboru ( rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzian wiedzy),
- oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone,
- w przypadku ofert przesyłanych droga pocztową liczy się data stempla pocztowego,
- istnieje możliwość osobistego odebrania dokumentów aplikacyjnych w ciągu 2 tygodni od umieszczenia wyniku naboru w BIP KPRM.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- stanowisko specjalistyczne w służbie cywilnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:261-646-815.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych
  • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku: edytor tekstu WORD i arkusz kalkulacyjny EXCEL
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
  • odporność na stres


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi