Objęcie w/w stanowiska da możliwość zdobycia lub poszerzenia doświadczenia w zakresie kadr, administracji i pracy biurowej z wykorzystaniem aktualnych rozwiązań programowych i sprzętowych. Osoba zatrudniona będzie uzupełniała swoją wiedzą również poprzez udział w szkoleniach.
Zakres obowiązków obejmuje m.in.:
. obsługa zagadnień kadrowo- pracowniczych
. administrowanie i kompleksowe prace biurowe
Preferowany profil kandydatki/ kandydata to osoby zarówno z doświadczeniem na ww. stanowisku jak i bez doświadczenia. Najważniejsze cechy i umiejętności osoby zatrudnianej to:
. zadaniowe podejście do realizacji zadań
. bardzo dobra organizacja własnej pracy
. samodzielność, wysokie zaangażowanie
. biegła obsługa komputera
Mile widziane:
. doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
. znajomość zagadnień kadrowych
. referencje
ALBAU Sp. z o.o. z siedzibą w Oświęcimiu jest polskim przedsiębiorstwem,... Rozwiń
Klauzula informacyjna w procesie rekrutacyjnym <br/>Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie ogólne o ochronie danych) informuje się, iż: <br/... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.