- codzienny telefoniczny i mailowy kontakt w języku polskim/angielskim z kontrahentami, magazynierami, kierownikami produkcji
- obsługa zamówień, nadzór nad terminowością i jakością dostaw
- koordynacja przesyłek importowych i eksportowych
- obsługa zleceń transportowych
- prowadzenie kalendarza dostaw
- ewidencjonowanie dokumentów transportowych i handlowych
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny)
- samodzielność i inicjatywa w działaniu- dobra organizacja pracy
- rzetelność oraz dokładność w wykonywanych zadaniach
- terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
- systematyczność i dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole i nawiązywania nowych kontaktów
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
- znajomość programu Subiekt lub programu ERP (mile widziana)
- wykształcenie wyższe (mile widziane)
Firma Bad Element Polska Sp. z o.o. Lider w produkcji modułowych łazienek.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.