Opis stanowiska pracy
HR Investment Sp. z o. o. jest licencjonowaną Agencją Pracy działającą na rynku polskim, holenderskim i niemieckim, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 4755. Jesteśmy firmą świadczącą najwyższej jakości usługi związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi obejmujące outsourcing personalny, doradztwo personalne oraz konsultacje HR.
Do naszego oddziału we Wrocławiu obecnie poszukujemy:
Referenta ds. kadr i płac
Opis Stanowiska:
- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
- przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- prowadzenie ewidencji dokumentów kadrowo – płacowych
- wspomaganie zespołu w bieżącej pracy
- prowadzenie korespondencji działowej
- udział w sporządzaniu umów o pracę i pozostałych dokumentów związanych z zatrudnieniem
- prowadzenie akt osobowych pracowników
Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa o pracę
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość rozwoju zawodowego
- wykorzystanie w praktyce posiadanej wiedzy
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- praktyczna, podstawowa znajomość zagadnień kadrowo - płacowych
- dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- mile widziana umiejętność obsługi programu kadrowo – płacowego R2Płatnik
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
Prezentacja firmy
HR Investment Sp. z o. o. jest licencjonowaną Agencją Pracy działającą n...
HR Investment Sp. z o. o. jest licencjonowaną Agencją Pracy działającą na rynku polskim, holenderskim i niemieckim, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 4755. Jesteśmy firmą świadczącą najwyższej jakości usługi związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi obejmujące outsourcing personalny, doradztwo personalne oraz konsultacje HR.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/02/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa