Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Prowadzenie archiwów dla spraw obsługiwanych przez Grupę Kapitałową KRUK
Segregacja, ewidencjonowanie, klasyfikowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji związanej z procesem windykacji
Przechowywanie, porządkowanie i zabezpieczanie zasobu dokumentacji
Udostępnianie dokumentów w formie papierowej lub elektronicznej klientom wewnętrznym i zewnętrznym
Współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach procesu zarządzania dokumentacją
Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu podnoszenia standardów jakości i terminowości obsługi w ramach wyznaczonych zadań
OCZEKUJEMY:
Dobrej znajomości MS Office (w szczególności Word i Excel)
Dokładności i sumienności w realizacji wyznaczonych zadań indywidualnych oraz zespołowych
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
Skrupulatności i odpowiedzialności za powierzone obowiązki
Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym oraz prawo jazdy kategorii B
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych i rozwoju w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku zarządzania wierzytelnościami
Pakiet świadczeń socjalnych
Przyjazną atmosferę pracy w młodym, profesjonalnym zespole
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?