#

Referent ds. Administracyjnych

Kruk S.A

Szczawno-Zdrój, dolnośląskie

Kruk S.A

Referent ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój

OPIS STANOWISKA:

  • Prowadzenie archiwów dla spraw obsługiwanych przez Grupę Kapitałową KRUK
  • Segregacja, ewidencjonowanie, klasyfikowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji związanej z procesem windykacji
  • Przechowywanie, porządkowanie i zabezpieczanie zasobu dokumentacji
  • Udostępnianie dokumentów w formie papierowej lub elektronicznej klientom wewnętrznym i zewnętrznym
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach procesu zarządzania dokumentacją
  • Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu podnoszenia standardów jakości i terminowości obsługi w ramach wyznaczonych zadań

OCZEKUJEMY:

  • Dobrej znajomości MS Office (w szczególności Word i Excel)
  • Dokładności i sumienności w realizacji wyznaczonych zadań indywidualnych oraz zespołowych
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Skrupulatności i odpowiedzialności za powierzone obowiązki
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym oraz prawo jazdy kategorii B

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych i rozwoju w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku zarządzania wierzytelnościami
  • Pakiet świadczeń socjalnych
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym, profesjonalnym zespole
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi