Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Referent ds. administracji - praca od już!
Miejsce pracy: Małogoskie
Miejsce pracy: Małogoszcz
Zadania:
Przyjmowanie i prowadzenie rejestru gości firmy
Obsługa rozmów telefonicznych
Przekazywanie informacji ogólnych dotyczących firmy
Dystrybucja korespondencji
Pomoc w organizacji spotkań, szkoleń, imprez okolicznościowych
Sporządzanie zamówień biurowych na podstawie zapotrzebowań wydziałowych w systemie SAP
Opis faktur w systemie SAP
Prowadzenie dyspozycji samochodami służbowymi, rozliczanie faktur dotyczących floty samochodowej
Współpraca z pozostałymi komórkami w zakładzie w ramach bieżących projektów
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Znajomość obsługi urządzeń biurowych
Znajomość pakietu MS Office
Wiedza z funkcjonowania działu administracji
Komunikatywność
Sumienność i dobra organizacja pracy
Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Umowę o pracę tymczasową
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość podnoszenia kwalifikacji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: RAD/2019/KLC/07
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?