Podstawowe zadania i obowiązki na oferowanym stanowisku:
- prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej sporządzanie dokumentów związanych z nawiązanie stosunku pracy
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz deklaracji ZUS
- elektroniczny przekaz dokumentów do ZUS
- sporządzanie list płac,
- wprowadzanie do systemu bankowego przelewów pracowniczych
- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT
- sporządzanie deklaracji PFRON,
- sporządzanie dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy
- rozliczanie umów cywilno-prawnych: umów zleceń i o dzieło
- obsługa kontroli podatkowych, ZUS I PIP
- kontakt z klientami biura (telefoniczny;e-mailowy;skayp)
- obsługa w j. angielskim
obsługa komputera; obsługa pakietu firmy office; umiejętność zmiany planu pracy ; znajomość podstawowych przepisów związanych z kadrami i płacami; znajomość programu kadrowo płacowego R2płatnik;znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w piśmie i mowie; komunikatywność
Posiadamy wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczen... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.