Główne obowiązki:
- Prowadzenie biura, korespondencji przychodzącej oraz wchodzącej, selekcja i archiwizacja dokumentów,
- Wykonywanie samodzielnych zadań przydzielonych przez przełożonego,
- Realizacja podstawowych operacji księgowych, tj.: opisywanie faktur, rozliczanie zaliczek, delegacji),
- Prowadzenie kalendarzy spotkań,
- Samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących powierzonych obowiązków,
- Bieżące utrzymywanie kontaktu z bezpośrednim przełożonym oraz Zarządem spółki w sprawach dotyczących prawidłowego funkcjonowanie procesów w firmie,
- Zastępstwo pracowników w przypadku ich nieobecności,
- Obsługa procesów sprzedaży pojazdów na rynku polskim oraz rynkach krajów europejskich,
- Obsługa wystawiania pojazdów na aukcje,
- Obsługa procesów reklamacyjnych dotyczących sprzedaży pojazdów na rynku polskim oraz rynkach krajów europejskich.
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej,
- Doświadczenie w pracy biurowej,
- Język angielski i/lub niemiecki na poziomie bardzo dobrym - warunek konieczny,
- Komunikatywność,
- Dobra organizacja własnej pracy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie dwuskładnikowe - podstawa + premia,
- Pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej, pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie),
- Pracę w dynamicznym zespole.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.