Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Recepcjonistka z jęz.angielskim 3 000 netto WAWER
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Obsługa recepcji: przyjmowanie Gości, obsługa centrali telefonicznej,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (archiwizacja dokumentów, nadawanie przesyłek),
- Pomoc w przygotowywaniu materiałów na spotkania (drukowanie, skanowanie, oprawa),
- Wsparcie administracyjno-organizacyjne pracowników Firmy (np. rezerwacja hoteli),
- Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań z Gośćmi / Klientami Firmy,
- Zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych na potrzeby Biura.
Aplikuj, jeśli:
- Dobrze posługujesz się językiem angielskim (B2)
- Posiadasz wykształcenie min. średnie - mile widziane ekonomiczne,
- Potrafisz biegle posługiwać się komputerem, a w szczególności pakietem Ms Office (Word, Excel, Power Point),
- Umiesz obsługiwać urządzeń biurowe (faks, skaner i inne),
- Jesteś bardzo dobrze zorganizowaną, komunikatywną, punktualną i dokładną.
- Potrafisz łatwo nawiązywać kontakty i posiadasz wysoką kulturę osobistą,
- Umiesz pracować samodzielnie, jak i w zespole,
Oferujemy Ci:
- Ciekawą pracę od zaraz w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
- Umowę o zlecenie bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w dzielnicy Wawer (Wał Miedzeszyński) w atrakcyjnym budynku
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego oraz udziału w ciekawych projektach
- Niezbędne narzędzia pracy.
Numer referencyjny: MS/RECEPCJA/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.