Opis stanowiska pracy
Do zakresu obowiązków będą należały m.in.:
- obsługa recepcji firmy;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- przyjmowanie i obsługa gości;
- łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych;
- udział w obsłudze innych procesów administracyjnych;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista;
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydata do pracy;
- konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
- docelowe zatrudnienie zatrudnienie przez naszego Klienta na podstawie umowy o pracę;
- doskonała atmosfera pracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisku APLIKUJ znajdujący się na dole ogłoszenia.
Prezentacja firmy
MKM Support jest agencją pośrednictwa pracy oraz doradztwa personalnego,...
MKM Support jest agencją pośrednictwa pracy oraz doradztwa personalnego, oferującą również szkolenia miękkie oraz techniczne zarówno dla Klientów, jak i Kandydatów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Obsługa klienta, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia