HRO Personel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży kosmetycznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonistka na zastępstwo (od zaraz)
Numer Referencyjny: ZRS/01/2017
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
• Obsługa spotkań, zebrań, itp.;
• Odbieranie, selekcjonowanie i przełączanie telefonów;
• Przyjmowanie poczty oraz przesyłek kurierskich;
• Inne prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
• Dobra znajomość języka angielskiego;
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• Umowa zlecenie;
• Stawka: 15 zł brutto/h
• Pracę od zaraz do końca tego tygodnia z możliwością przedłużenia;
• Godziny pracy: 09:00 – 17:00
• Możliwość nawiązania dalszej współpracy przy zastępstwach recepcyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".