Recepcjonistka/Asystentka
Miejsce pracy: Bielany WrocławskieOpis stanowiska:
• Organizowanie spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych),
• Prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań,
• Sporządzanie podsumowań, sprawozdań i raportów,
• Współpraca z managerami oraz zespołem HR,
• Organizacja delegacji służbowych (również zagranicznych),
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
• Wyższe wykształcenie,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie zawansowanym (w mowie i piśmie),
• Bardzo dobra znajomość MS Office ( Outlook, Word, Excel),
• Znajomość programu Oracle, Sharepoint będzie dodatkowym atutem,
• Doskonała organizacja pracy, samodzielność i wysokie zdolności interpersonalne,
• Asertywność, odporność na stres, wielozadaniowość,
• Wysoka kultura osobista, lojalność, dyskrecja,
• Pozytywne nastawienie, chęć do działania i podejmowania nowych wyzwań.
Oferta:
• Umowa o pracę tymczasową,
• Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez Naszego Klienta,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji,
• Przyjazną atmosferę pracy,
• Pakiet socjalny (kartę multisport, prywatna opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie),
• Stabilne zatrudnienie,
• Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie.