Opis stanowiska pracy

•wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych
•przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości
•naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży
•przyjmowania rezerwacji telefonicznych oraz mailowych
•dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gości

Wymagania

•wykształcenie min.średnie - preferowane o profilu hotelarskim lub turystycznym
•doświadczenie w pracy na tym lub na podobnym stanowisku
•biegła znajomość języka angielskiego
•komunikatywność-umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
•miła prezencja, wysoka kultura osobista.

Prezentacja firmy

Firma prowadząca usługi gastronomiczno - hotelarskie na terenie Krakowa.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Obsługa klienta, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi