Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie połączeń telefonicznych, również w języku angielskim;
  • Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Obsługa i organizacja spotkań, zebrań
  • Koordynacja prawidłowego przepływu informacji i dokumentów w firmie;
  • Współpraca z dostawcami (zamawianie artykułów biurowych, spożywczych);
  • Organizacja podróży służbowych;
  • Archiwizacja dokumentów.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – warunek konieczny;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (WORD, Excel, Outlook);
  • Minimum półroczne doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Komunikatywność, dobra organizacja.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (do wyboru);
  • Możliwość awansu oraz rozwoju w strukturach firmy.

Prezentacja firmy

Gotowe spółki <br/>Jesteśmy największym dostawcą gotowych spółek w Polsc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi