HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Recepcjonista/-tka – pół etatu
Numer Referencyjny: RNBS/01/2017
Miejsce pracy: Warszawa (ścisłe centrum)
Zakres obowiązków:
• Bieżąca obsługa recepcyjna (gości, spotkań, centrali telefonicznej);
• Zarządzanie kalendarzem spotkań;
• Ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów;
• Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, współpraca z firmami kurierskimi;
• Inne drobne prace administracyjno – biurowe.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
• Doświadczenie na stanowisku administracyjno – biurowym;
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
• Zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;
• Otwartość, pozytywne nastawienie;
• Samodzielność, rzetelność, skrupulatność;
• Praktyczna znajomość MS Office;
• Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:30 – 15:00 lub 14.00-18.30;
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".