-> bezpośrednia obsługa Gości hotelu
-> przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie Gości
-> wystawianie dokumentów sprzedaży
-> obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-> koordynacja przepływu dokumentów
-> dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi Gości
-> prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż usług hotelowych
-> szybkie reagowanie na uwagi Gości
-> min. rok doświadczenia w recepcji hotelu
-> wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe kierunkowe)
-> znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną rozmowę z Gośćmi hotelu
-> dobra organizacja pracy
-> komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność
miła aparycja
-> umiejętność pracy w zespole
Wspaniała lokalizacja, doskonała kuchnia, przyjazny i pomocny personel, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.