Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Recepcjonista/ka – office manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Zapewnienie profesjonalnej obsługi recepcji
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, opieka nad gośćmi biura
Koordynowanie obiegu korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Organizacja podróży służbowych, rezerwacje lotów i hoteli
Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
Organizacja spotkań firmowych
Bieżąca współpraca z administratorem obiektu oraz kontrahentami firmy
Wymagania:
Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Dobra organizacja pracy własnej i wysoka kultura osobista
Odpowiedzialność za powierzone zadania
Dokładność, sumienność, pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy
Oferujemy:
Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco Poland
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18 (1 godzina przerwy na lunch)
Stabilne zatrudnienie OD ZARAZ na stałe
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
Atrakcyjne wynagrodzenie
Lokalizacja: Centrum
Numer referencyjny: ROM/WA2/032018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?