Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta i koordynowanie pracy Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego w Warszawie.
Praca od 1 października.
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie rezerwacji poprzez system,
- Kontakt z uczestnikami szkoleń,
- Współpraca z działem organizacji spotkań,
- Realizacja działań dotyczących prawidłowego funkcjonowania Centrum Szkoleniowego,
- Dbanie o prawidłowe ustawienie sal zgodnie z zamówieniem i agendą,
- Obsługa sprzętu w salach,
- Oznaczanie sal zgodnie z zamówieniem,
- Rozstawianie przerw kawowych,
- Koordynowanie przerwy obiadowej,
- Reagowanie w nagłych problematycznych sytuacjach,
- Nadzór nad przebiegiem organizowanych spotkań,
- Tworzenie raportów, uzupełnianie baz na potrzeby klienta itp.
Wymagania:
- Minimum 1-letniego doświadczenia w zakresie pracy na stanowisku recepcjonisty,
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych,
- Znajomości j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie),
- Dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Office,
- Wysokiej samoorganizacji pracy,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Dyspozycyjności, zaangażowania i dbałości o szczegóły,
- Dbanie o bardzo dobry wizerunek firmy,
- Zapału i energii do pracy,
- Wysokiej kultury osobistej.
Twoim dodatkowym atutem będą:
- Uzyskane referencje na stanowisku związanym z obsługą recepcji,
- Certyfikat ukończenia języka angielskiego.
Zapewniamy:
- Zatrudnienie na zasadzie umowy o pracę,
- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Stałe wynagrodzenie,
- Dobrą atmosferę w miejscu pracy.
Prezentacja firmy
Centrum Edukacji i Biznesu jest firmą działającą na terenie całeg...
Centrum Edukacji i Biznesu jest firmą działającą na terenie całego kraju z siedzibą w Warszawie. Zajmujemy się wspieraniem rozwoju i wizerunku firm w Polsce. Zapewniamy 12- letnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych, eventów oraz wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dzięki synergii działań uzyskanej w oparciu o wszystkie nasze usługi realizujemy najbardziej ambitne cele stawiane nam w obszarach doskonalenia zawodowego i tworzenia ścieżek rozwoju umiejętności biznesowych całych organizacji. Od kilku lat w ramach outsourcingu realizujemy działania związane z organizacją i obsługą spotkań. Wspieramy także firmy w realizacji wybranych procesów biznesowych.
Doradztwo i Szkolenia to jeden z pierwszych obszarów działań naszego Centrum. Organizujemy szkolenia warsztatowe dla różnych przedstawicieli biznesu, w tym także przedstawicieli Ochrony Zdrowia i Hotelarstwa. Dział szkoleń CE&B tworzą trenerzy-praktycy, którzy od wielu lat prowadzą szkolenia biznesowe dla najbardziej wymagających Klientów. Do każdego projektu podchodzimy bardzo indywidualnie, uważnie realizując każdy etap szkolenia, począwszy od analizy branży klienta i potrzeb szkoleniowych, poprzez dobór koncepcji, przebieg warsztatu, kończąc na procesie ewaluacji.
Kolejnym obszarem naszych działań jest organizacja i obsługa konferencji biznesowych, wyjazdów integracyjnych, eventów oraz imprez masowych. Współpracujemy z mediami i odpowiednimi organizacjami oraz specjalistami i artystami wielu dziedzin. Bliskie relacje jak również wieloletnia współpraca z naszymi partnerami pozwala nam stworzyć niepowtarzalne scenariusze imprez, uwzględniając budżet i oczekiwania Klientów. CE&B Events oprócz imprez zewnętrznych realizuje własne produkcje z zakresu nowoczesnych rozwiązań IT, które zdobyły uznanie wielu menadżerów.
Organizując różnego rodzaju wydarzenia został utworzony zespół zajmujący się obsługą logistyczną wydarzeń oraz procesów biznesowych firm. Klienci mają możliwość korzystania w dowolnym czasie z outsourcingu wybranych procesów, często pojedynczych usług, jak obsługa kancelaryjna, obsługa telefoniczna, realizacja usług hotelowych i cateringowych, obsługa transportowa, współpraca z firmami zewnętrznymi czy outsourcing zakupowy. Nasz zespół cechuje wyjątkowa dbałość o dostarczanie Państwu spójnych i kompleksowych rozwiązań na każdym etapie realizacji procesu.
Wszystkie działania CE&B mają na celu kreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firm. Czujemy się odpowiedzialni za dobór strategii, koncepcji i rozwiązań najwyższej jakości, które przyczynią się do realizacji wyznaczonych celów i przyniosą firmie pożądany sukces finansowy, oparty na zaufaniu i zadowoleniu ze strony klientów oraz partnerów biznesowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/09/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Biuro / Dokumentacja