Opis stanowiska pracy


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Dyrektor generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bieżąca obsługa prawna urzędu w zakresie zamówień publicznych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym opiniowanie umów z wykonawcami, udział w pracach komisji przetargowych oraz reprezentowanie zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą, przygotowywanie projektów procedur udzielania zamówień publicznych (propozycji zmian)
  • Bieżąca obsługa prawna urzędu w zakresie prawa pracy
  • Doradztwo prawne w zakresie nadzoru nad realizacją inwestycji budowlanych (robót budowlanych), w tym opiniowanie umów z wykonawcami, opiniowanie zmian umów w trakcie ich realizacji, udzielanie zamówień dodatkowych i uzupełniających
  • Sporządzanie opinii prawnych
  • Dokonywanie oceny formalnoprawnej wewnętrznych projektów aktów normatywnych
  • Dokonywanie oceny formalnoprawnej projektów aktów normatywnych, w tym uczestnictwo w uzgodnieniach międzyresortowych aktów normatywnych
  • Reprezentacja pracodawcy w postępowaniach przed sądami powszechnymi, administracyjnymi lub innymi organami orzekającymi


Warunki pracy

● wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
● brak windy
● stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku
● pomieszczenia sanitarne na II piętrze nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami)
● stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
● praca biurowa w siedzibie urzędu
● wyjścia służbowe poza urząd
● użytkowanie sprzętu biurowego


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
● proces naboru składa się z II etapów;
etap I – analiza złożonych dokumentów pod katem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku
● zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością
● kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem
● NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
● oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
● dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w pracy na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wpis na listę radców prawnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność negocjacji
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Aplikacja legislacyjna
  • Aplikacja sądowa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu poświadczającego wpis na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie aplikacji legislacyjnej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie aplikacji sądowej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi