Opis stanowiska pracy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we WrocławiuDyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca prawnyRegionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 34
50-950 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Wykonywanie obsługi prawnej, udzielanie porad, opinii oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa zgodnie z obowiązującymi przepisami .
- Wydawanie opinii prawnych oraz opiniowanie umów, zarządzeń, instrukcji, regulaminów i innych decyzji wywołujących skutki prawne.
- Informowanie komórek organizacyjnych zarządu zlewni o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie ich działania.
- Występowanie w charakterze pełnomocnika przed sądami i urzędami oraz innymi organami orzekającymi .
- Opracowywanie pism procesowych oraz prowadzenie spraw spornych.
- Nadzorowanie wszczętych postępowań egzekucyjnych .
- Przedstawianie wniosków w przypadkach szkód powstałych z przestępstwa dla zabezpieczenia roszczeń i wszczęcia postępowania sądowego.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• Praca w siedzibie Zarządu Zlewni w Opolu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• Praca przy komputerze.
• Budynek 1-piętrowy, bez windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem
AR-21/NZO/2016
• Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek z wymaganych w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane/o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów/
• Wszystkie oświadczenia, CV, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem
• Kandydaci dopuszczeni do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem .
• Rekrutacja odbędzie się w siedzibie Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu,
ul. Odrowążów 2 .
• W procesie rekrutacji zostaną przeprowadzone: analiza dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna.
• Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w ciągu 3 miesięcy od zakończenia procedury konkursowej na w/w stanowisko oraz nie spełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
Staż pracy: min. 5 lat doświadczenia przy wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub 3 lata doświadczenia przy wykonywaniu zawodu radcy prawnego w ramach stosunku pracy w urzędzie administracji państwowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)
- Dobra znajomość przepisów prawa, w tym w szczególności: przepisów z zakresu Prawa wodnego, Prawa zamówień publicznych, Prawa ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, Prawa administracyjnego, cywilnego, finansowego, postępowań sądowych administracyjnych oraz prawa pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
- Umiejętność obsługi Komputerowego Systemu Informacji Prawnej „LEX”
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność negocjacji, komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja czasu i miejsca pracy
- Prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2016-12-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu