Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie sklepu medycznego, obsługę klientów i realizację założonych planów sprzedażowych.

Czeka na Ciebie:
• Atrakcyjny system wynagrodzenie uzależniony od efektów pracy tj. stała pensja + premia od sprzedaży
• Szkolenia produktowe oraz szkolenia z zakresu technik sprzedaży w szczególności środków pomocniczych i ortopedycznych
• Samochód służbowy, komputer, telefon
• Umowa o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności
• Możliwość pracy z produktami linii specjalistycznej

Wymagania

Jeżeli:
• Masz wykształcenie wyższe (fizjoterapia / pielęgniarstwo / rehabilitacja) lub średnie medyczne
• Masz min roczne doświadczenie w sprzedaży lub prowadzeniu sklepu medycznego
• Udokumentowany 12 miesięczny staż pracy w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze – mile widziany
• Możesz pochwalić się znajomą technik sprzedaży, umiejętnościami negocjacyjnymi, łatwością w nawiązywaniu kontaktów
• Masz dobre relacje w środowisku lekarskim, a praca z ludźmi daje Ci dużo satysfakcji,
• Wyróżniasz się konsekwencją i z determinacją dążysz do celów
• Entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem inspirujesz innych
• Lubisz jeździć samochodem, być w ruchu i masz prawo jazdy kat. B.

Prezentacja firmy

AKME MEDICA to Specjalistyczny Sklep Zaopatrzenia Medycznego. AKM... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
1 850PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
stała pensja + premia od sprzedaży
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi