Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie sklepu medycznego, obsługę klientów i realizację założonych planów sprzedażowych.
Czeka na Ciebie:
• Atrakcyjny system wynagrodzenie uzależniony od efektów pracy tj. stała pensja + premia od sprzedaży
• Szkolenia produktowe oraz szkolenia z zakresu technik sprzedaży w szczególności środków pomocniczych i ortopedycznych
• Samochód służbowy, komputer, telefon
• Umowa o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności
• Możliwość pracy z produktami linii specjalistycznej
Jeżeli:
• Masz wykształcenie wyższe (fizjoterapia / pielęgniarstwo / rehabilitacja) lub średnie medyczne
• Masz min roczne doświadczenie w sprzedaży lub prowadzeniu sklepu medycznego
• Udokumentowany 12 miesięczny staż pracy w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze – mile widziany
• Możesz pochwalić się znajomą technik sprzedaży, umiejętnościami negocjacyjnymi, łatwością w nawiązywaniu kontaktów
• Masz dobre relacje w środowisku lekarskim, a praca z ludźmi daje Ci dużo satysfakcji,
• Wyróżniasz się konsekwencją i z determinacją dążysz do celów
• Entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem inspirujesz innych
• Lubisz jeździć samochodem, być w ruchu i masz prawo jazdy kat. B.
AKME MEDICA to Specjalistyczny Sklep Zaopatrzenia Medycznego. AKM... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.