Najważniejszym celem na tym stanowisku jest skuteczna promocja oraz dystrybucja produktów na wyznaczonym terenie, zgodnie z założoną strategią marketingową oraz celami sprzedażowymi.
Do głównych zadań Przedstawiciela Medycznego należą:
Realizacja celów sprzedażowych
Budowanie długofalowych relacji oraz pozytywnego wizerunku firmy
Promocja oraz budowanie świadomości orginalnych produktów w środowisku lekarskim i farmaceutycznym
Zapewnienie efektywnej dystrybucji w aptekach i sieciach aptecznych
Wysoka kultura osobista
Entuzjazm w działaniu
Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
Wykształcenie: min. licencjat
Minimum 1 rok doświadczenia w branży farmaceutycznej na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy z lekarzami i farmaceutami)
Bardzo dobra organizacja własnej pracy (priorytetyzowanie i planowanie)
Samodzielność i proaktywność
Otwartość i komunikatywność
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firma działająca na rynku f... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.