Opis stanowiska pracy
Miejsce pracy: biuro-Poznań
Cała Polska
Do zadań przedstawiciela należeć będzie :
- sprzedaż sprzętu i usług medycznych dla dedykowanej grupy pacjentów
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
- realizowanie planów sprzedażowych
- współtworzenie strategii rozwoju działu sprzedaży
- porównywanie i przygotowanie ofert handlowych w Excelu,
- poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych,
- prowadzenie korespondencji handlowej,
- wyszukiwanie dostawców produktów medycznych,
- budowanie i utrzymywanie dobrych kontaktów z kontrahentami
- zbieranie ofert od kontrahentów, dostawców sprzętu
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na stanowisku handlowym w branży sprzętu medycznego
- (mile widziane doświadczenie w sprzedaży USG lub sprzętu RTG)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Wysokich zdolności interpersonalnych, otwartości, komunikatywności
- Samodzielności w planowaniu działań
- Konsekwencji, determinacji w osiąganiu celów
- Chęci rozwoju
- łatwości nawiązywania kontaktów oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji,
- dynamizmu oraz zaangażowania ukierunkowanego na osiąganie wyznaczonego celu,
- samodzielności, sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- wysokiej kultury osobistej,
- podstawowej znajomości MS Office
- gotowość do wyjazdów służbowych
Oferujemy:
- samodzielną i bardzo interesującą pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej
- narzędzia do realizacji zadań
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie listu motywacyjnego oraz CV poprzez przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Medical Market Sp. z o.o. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Medical Market Sp. z o.o. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Prezentacja firmy
Firma Medical Market Sp. z o. o. jest autoryzowanym dystrybutorem sprzęt...
Firma Medical Market Sp. z o. o. jest autoryzowanym dystrybutorem sprzętu do diagnostyki obrazowej wiodących producentów w branży medycznej. Specjalizujemy się w kompleksowym wyposażaniu placówek medycznych, rozpoczynając od projektowania pomieszczeń diagnostycznych, a kończąc na oddaniu aparatów do użytkowania. Dzięki wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu naszych profesjonalistów możemy zagwarantować Państwu najwyższej jakości doradztwo i obsługę. Mając na uwadze ciągły rozwój, nasi pracownicy doskonalą swoje umiejętności oraz nieustannie podnoszą kwalifikacje dzięki szkoleniom w Polsce i u naszych zagranicznych partnerów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/06/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi