Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:



• Poszukiwanie nowych rynków sprzedaży i nowych klientów z branży niezmechanizowanego AGD.

• Kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy.

• Realizacja planów sprzedażowych.

• Raportowanie działalności z powierzonych obowiązków.

• Kompleksowe przygotowywanie ofert.

• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

• Odbywanie częstych podróży służbowych.

• Bieżące monitorowanie oraz identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku.

Wymagania

• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży niezmechanizowanego AGD i obsłudze klienta.

• Jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale chcesz spróbować swoich sił zgłoś się na rozmowę kwalifikacyjną.

• Wykształcenie minimum średnie.

• Znajomość języka angielskiego, co najmniej w stopniu dobrym.

• Zaawansowana znajomość pakietu MS Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Adobe Acrobat, znajomość Open Office będzie dodatkowym atutem.

• Prawa jazdy kat. B.

• Umiejętności organizacji swojej pracy oraz samodyscypliny.

• Wysokich umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych.

• Wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

• Komunikatywności.

• Dyspozycyjności do odbywania podróży służbowych na terenie całej Polski

Prezentacja firmy

Producent artykułów niezmechanizowanego AGD

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/09/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi