Zakres obowiązków:
• Poszukiwanie nowych rynków sprzedaży i nowych klientów z branży niezmechanizowanego AGD.
• Kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy.
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Raportowanie działalności z powierzonych obowiązków.
• Kompleksowe przygotowywanie ofert.
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
• Odbywanie częstych podróży służbowych.
• Bieżące monitorowanie oraz identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku.
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży niezmechanizowanego AGD i obsłudze klienta.
• Jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale chcesz spróbować swoich sił zgłoś się na rozmowę kwalifikacyjną.
• Wykształcenie minimum średnie.
• Znajomość języka angielskiego, co najmniej w stopniu dobrym.
• Zaawansowana znajomość pakietu MS Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Adobe Acrobat, znajomość Open Office będzie dodatkowym atutem.
• Prawa jazdy kat. B.
• Umiejętności organizacji swojej pracy oraz samodyscypliny.
• Wysokich umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych.
• Wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
• Komunikatywności.
• Dyspozycyjności do odbywania podróży służbowych na terenie całej Polski
Producent artykułów niezmechanizowanego AGD
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.