Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: województwo kujawko- pomorskie

  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami
  • Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałej relacji
  • Prezentacja produktów
  • Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów
  • Realizacja planów sprzedażowych, oraz prowadzenie analiz podległego rynku
  • Udział w szkoleniach i konferencjach

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Dobra organizacja pracy oraz odporność na stres
  • Wysoki poziom umiejętności sprzedażowych, komunikatywność
  • Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania odpowiednich wniosków
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego.

Prezentacja firmy

Abena Polska sp. z o.o. została założona w roku 2005 przez duńską... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi