Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania na stanowisku:
• Dbanie o sprzedaż i wizerunek wydawnictwa w swoim regionie • Kontakt z klientami z bazy • Umawianie spotkań i prezentacji • Prowadzenie spotkań i prezentacji, również umówionych przez asystenta • Udział w konferencjach branżowych
Oczekiwania:
• Wykształcenie minimum średnie • Min.1 rok doświadczenia w sprzedaży, mile widziana branża wydawnicza • Czynne prawo jazdy kat. B • Komunikatywność • Dyspozycyjność, terminowość i samodzielność • Dobra organizacja pracy
Oferujemy:
• Narzędzia niezbędne do pracy - samochód służbowy, laptop, telefon • Atrakcyjny system płacowy (podstawa + premia) • Szkolenie sprzedażowo - produktowe przed rozpoczęciem pracy • Elastyczny czas pracy po 8 godzin w przedziale 7-18
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie.
Numer referencyjny: PHW/112016/KRK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?