Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
planowanie oraz monitorowanie harmonogramu, budżetu, jakości i zarządzanie zmianą,
zapewnienie sprawnej komunikacji w zespole projektowym,
analiza i zarządzanie ryzykiem w projekcie,
wspieranie działań sprzedażowych, udział w przygotowywaniu ofert,
planowanie kampanii reklamowych,
przygotowywanie analiz i raportów wg wymagań,
optymalizacja i obsługa kampanii reklamowych.
Wymagania
minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu projektami reklamowymi,
bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z kampaniami digital oraz znajomość Google Analitics,
rozwinięte zdolności interpersonalne,
umiejętność organizacji pracy zespołu.
Prezentacja firmy
Firma z wieloletnim doświadczeniem, obsługująca kompleksowo klientów w z...
Firma z wieloletnim doświadczeniem, obsługująca kompleksowo klientów w zakresie reklamy i marketingu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
25/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?